Birinin aura’sına bakarak görebileceğin şeylerin olasılıkları sonsuzdur. Ve kendi aura’nı okumayı ve korumayı öğrenmek fiziksel, duygusal ve ruhsal sağlığın için önemli olabilir. Bir aura okumak için gizemci olmana gerek yok. Aslında, hepimizin aurik görüşe (aura’ları okuma yeteneğine) sahip olduğumuza ve çocukken onları kolayca görebileceğimize geniş ölçüde inanılıyor. Aura’ları görme yeteneğini yeniden uyandırmak için aşağıdaki adımları oku.

Yöntem 1 / 3:
Aura’ları Anlamak

  1. 1
    Tanım konusunda net ol. Genel olarak, aura'lar bir kişiyi çevreleyen farklı atmosferler olarak düşünülürken, aura'ların bundan daha net olduğunu anlamalısın. Bazıları tarafından titreşimlerden (bir tür dış uyarıma tepki olarak üretilen elektro-fotonik titreşimlerden) oluştuğu düşünülür. Bir aura ile ilgili anahtar nokta, etrafını sardığı kişinin veya nesnenin özü hakkında bilgi içermesidir.
  2. 2
    Bilimi anla. İnsanların etrafındaki aura'lar kısmen, düşük frekanslı uçtaki mikrodalga ve kızılötesi (IR) ışınımdan yüksek frekanslı uçtaki UV ışığına uzanan elektromanyetik (EM) ışınımdan oluşur. UV ışığı daha çok bilinçli faaliyetimizle (düşünme, yaratıcılık, niyetler, mizah duygusu ve duygular) ilgilidir ve çıplak gözle görülebilen kısımdır.[1]
  3. 3
    Seviyeleri öğren. Aura yedi seviyeden oluşur (katmanlar veya aurik cisimler olarak da adlandırılır) ve bunlar vücuttaki yedi çakraya karşılık gelir. Her seviyenin kendine özgü bir frekansı vardır ama aynı zamanda çevresindeki diğer seviyelerle de ilgilidir ve bunları etkiler. Sonuç olarak, bir seviye dengesiz ise diğer seviyelerde de dengesizliğe yol açabilir.[3]
  4. 4
    Aura’ları görmenin faydalarını anla. Birinin aura'sını görmeyi öğrenmek, sana o kişi ve karakteri hakkında çok şey söyleyebilir. Kendi aura'nı görmeyi öğrenmek, yaydığın sinyalleri iyileştirecek değişiklikler yapmak için sana ilham verebilir.
  5. 5
    Aura'ların renklerini ve anlamlarını öğren. Aura'lar, çevreledikleri kişi veya nesne hakkında bir mesaj ileten çok çeşitli renklerde bulunur. Her biri belirli bir mesaj içeren bir dizi çeşitleme olsa da bunlar temel renklerdir.
    Reklam

Yöntem 2 / 3:
Aura'nı Temizlemek

  1. 1
    Ne zaman arınma zamanı olduğunu bil. Farkında bile olmadan başkalarının enerjilerini topluyoruz. Bu enerjiler negatif olduğunda aura'mızı da olumsuz etkiler. Bunun gibi bir deneyim yaşamış olabilirsin: İyi bir ruh hâlindesin ve bir arkadaşınla vakit geçirmeyi dört gözle bekliyorsun. Akşamın tadını çıkarıyorsun ama bir noktada sinirli ve endişeli hissettiğini fark ediyorsun. Eve gittiğinde, tamamen kötü bir ruh hâlindesin ve bu noktaya nasıl geldiğinden emin değilsin. Böyle bir durum, aura'nı temizlemen gerektiğini gösterir. Dengesiz görünmese bile herhangi bir negatif enerjiyi serbest bırakmak için aura'nı periyodik olarak temizlemek iyi bir fikirdir.
  2. 2
    Aura'nı temizle. Omurganın tabanında bulunan ve kırmızı renkle ilişkilendirilen kök çakrana odaklan. Bunun, altından uzanan kırmızı bir ışıkla dünyaya demirlendiğini hayal et. Sonra kendini güneşten yayılan parlak altın ışık yağmuruna gömülmüş olarak hayal et. Işığın vücuduna ve aura'na nüfuz etmesine izin ver. Bu hayali bir süre devam ettir. Sonra ayak tabanlarından başının tepesine uzanan mor bir ışık hayal et. Onu sıcak, koruyucu bir örtü olarak gör ve hisset, aura'nda bulunan boşlukları iyileştirme ve koruma yeteneğine sahip olduğuna inan. Bu noktada, arınma ve iyileşme süreci başlıyordur ve kendini daha güçlü hissediyor, negatif enerjiyi salıveriyor ve daha huzurlu hissediyor olman gerekir. Bir süre bu his üzerine meditasyon yap. Kendini rahat hissettiğinde, fazladan koruma için beyaz bir ışığın temiz aura'nı sardığını hayal et.[4]
  3. 3
    Aura’nı koru. Aura'nı korumak ve güçlendirmek için başka adımlar da atabilirsin; bunlar arasında masaj, kalkan oluşturma, kordon kesme ve ilahi müdahale bulunur.
    Reklam

Yöntem 3 / 3:
Aura’ları Görmek

  1. 1
    Algılayarak başla. Aura'ları görmeye başlamanın iyi bir yolu, onları hissetme pratiği yapmaktır. Bu, birinin yanındayken nasıl hissettiğine dikkat etmek anlamına gelir. Derin bir nefes al, nefes ver ve ardından vücudundaki fiziksel hislere ve içgüdüsel tepkine odaklan. Kendine, bu kişinin etrafında olmanın sana nasıl hissettirdiğini sor. Huzurlu mu, gergin mi yoksa tedirgin mi hissediyorsun? Bu kişiyi hangi renkle ilişkilendireceğini düşün. Yeteneklerin geliştikçe aura'ları algılamak ve görmek kolaylaşacaktır.[5]
  2. 2
    Çevresel görüşünü geliştir. Periferik görüşümüz, retinamızın orta kısmına göre daha az zarar görmüştür ve daha sağlıklı ışığa duyarlı hücrelere sahiptir. Ayrıca, merkezi görüşümüzü yıllar içinde belirli şekillerde kullanılmak üzere eğittiğimizden, bu yeni aura'ları görme biçimini görmek için şimdi onu uyandırmak zor olabilir. 30-60 saniye boyunca tek bir noktaya konsantre olmak, yapabileceğin basit bir egzersizdir. Bu, ışığa karşı duyarlılığını artıracaktır.[6]
  3. 3
    Renkleri ayarla. Parlak, ana renklerle biraz alıştırma yapmak, aura'ları görme yeteneğini geliştirmene yardımcı olabilir. Bir kitabı mavi veya kırmızı kağıtla ört ve senden birkaç metre uzakta bir masanın üzerinde dik olarak yerleştir. Kitabın arkasındaki duvarın beyaz veya nötr olduğundan ve odadaki ışığın yumuşak ama loş olmadığından emin ol. Gözlerini kapat, birkaç derin nefes al, gevşe ve sonra gözlerini aç ve kitaba bak. Kitaba odaklanma, bunun yerine biraz yanına ve arkasına bak. Bir süre sonra kitaptan çıkan soluk, dar bir aura göreceksin ve bu aura sen yumuşak odak noktanı korudukça parlak sarı veya yeşile dönüşecek.[7]
  4. 4
    Nasıl göreceğini öğren. Partnerinden çok aydınlık olmayan bir odada boş, beyaz bir duvarın 45 cm kadar önünde durmasını iste. Kişinin arkasındaki duvara ve vücudundan birkaç santim uzağa bak. Kişiye bakma yoksa auranın görüntüsünü kaybedersin. Bunun yerine, durduğu yerin ötesine bak ve arka plandaki duvarın, diğer kısımlarından daha açık görünebileceği kişinin etrafında bir alanı fark etmeye çalış. Rengi görmeye çalış; kendine bu alanı tanımlamak için hangi rengi kullanacağını sor.
  5. 5
    Kendi üzerinde çalış. Loş bir odada otur ve rahatla. Birkaç derin nefes al. Kendi aura'nı görme hedefini zihnine koy ve bu hedefe odaklan. Bunun yapabileceğin bir şey olduğuna inanman önemlidir. İşaret parmaklarını birbirine dokundur, ovuştur ve birbirlerine doğru it. Aura "yapışkandır" ve bir parmak diğerine yapışırsa, enerji parmaklar arasında "asılı kalır". Şimdi, parmaklarını birbirine sürtmeye devam ederken parmaklarının arasındaki alana odaklan. Biraz sonra, aralarında yaklaşık 1,3 cm boşluk bırakarak parmaklarını ayır. Aralarındaki boşluğa odaklan ve parmakların arasında renkli bir sis veya duman seçebilir misin bir bak.[9]
    • Devam eden eğitimle aura daha net ve daha kolay görünecektir. Bunu yaptığında egzersizi ellerinle tekrarla, onları birbirine sürt ve aralarındaki aura'yı görmek için onları ayır.
    Reklam

İpuçları

  • Gözlerini zorlama.
  • Rahatla, derin nefes al ve konsantre ol.
  • Başkalarının aura'larına bakarken belli etmemeye dikkat et. Onlara baktığını düşünürler.
  • Vincent Van Praagh'ın kitaplarını oku. O çok ünlü bir medyumdur.
Reklam

Bununla İlgili wikiHow'lar

El Falı Nasıl BakılırEl Falı Nasıl Bakılır?
Spiritüel Çakralar Nasıl AçılırSpiritüel Çakralar Nasıl Açılır?
Çekim Yasası Nasıl UygulanırÇekim Yasası Nasıl Uygulanır?
Telepati Nasıl GeliştirilirTelepati Nasıl Geliştirilir?
Telekinezi Nasıl GeliştirilirTelekinezi Nasıl Geliştirilir?
Astral Seyahat Nasıl YapılırAstral Seyahat Nasıl Yapılır?
Namaz Nasıl KılınırNamaz Nasıl Kılınır?
Numerolojide Şanslı Sayılarını Nasıl BulursunNumerolojide Şanslı Sayılarını Nasıl Bulursun?
Geçmiş Yaşamlar Nasıl HatırlanırGeçmiş Yaşamlar Nasıl Hatırlanır?
Nasıl Müslüman OlunurNasıl Müslüman Olunur?
Ezan Nasıl OkunurEzan Nasıl Okunur?
İstihare Namazı Nasıl Kılınırİstihare Namazı Nasıl Kılınır?
Nasıl Dua EdilirNasıl Dua Edilir?
Namaz Kılmak İçin Kıble Nasıl BulunurNamaz Kılmak İçin Kıble Nasıl Bulunur?
Reklam

Bu wikiHow makalesi hakkında

wikiHow bir “wiki”dir. Bu, makalelerimizin çoğunun birden fazla yazar tarafından ortaklaşa yazıldığı anlamına gelir. Bu makaleyi oluşturmak için, zaman içinde makaleyi düzenlemek ve iyileştirmek üzere bazıları isimsiz, 48 kişi çalıştı. Bu makale 1.906 defa görüntülenmiştir.
Kategoriler: Felsefe ve Din
Diğer dillerde
Bu sayfaya 1.906 defa erişilmiş.

Bu makale işine yaradı mı?

Reklam